اخبار و مقالات

نحوه تنظیم ساعت دیجیتال مساجد

تنظیم ساعت اذانگو مساجد

نحوه تنظیم ساعت دیجیتال مساجد

ساعت های دیجیتال مساجد در اوانع مختلفی تولید می شوند بنابراین نحوه تنظیم آن ها نیز متفاوت از یکدیگر است. در این صفحه ما نحوه تنظیم ساعت های دیجیتال مساجد که توسط سیب سیاه تولید شده اند را برای شما قرار خواهیم داد. برای مشاهده انواع ساعت دیجیتال دیواری اینجا کلیک کنید.

انواع ساعت دیجیتال اذان گو مساجد

  1. ساعت اذان گو ریموت کنترلی

برای تنظیم این سری از ساعت های اذانگو مسجد نیاز است تا مدل و سری دستگاه را بدانید. مدل های ریموت کنترل دار معمولا در سه سری تولید می‌شوند که در ادامه به آموزش تنظیم هر کدام خواهیم پرداخت.

ساعت اذانگو ریموت دار

تنظیم اوقات شرعی ساعت دیجیتال

اوقات شرعی در اغلب ساعت های اذاگو ثابت و از پیش در کارگاه قابلیت تنظیم دارند و شما نمی توانید اوقات شرعی ساعت را تنظیم مجدد نمایید. بنابراین در صورتی که میخواهید اوقات شرعی ساعتتان را به روز نمایید باید فرم خدمات پس از فروش تکمیل نمایید. برای تکمیل فرم خدمات پس از فروش اینجا کلیک نمایید.

تنظیم متن روان در ساعت های دیجیتال اذانگو مساجد

تنظیم متن روان در ساعت هایی که قابلیت تنظیم متن روان دارند به روش های محتلفی انجام می گیرد. در مدل های کیبوردی از طریق یک کیبورد میتوان متن مورد نظر را تایپ و اعمال کرد. در مدل های اندروید این کار از طریق گوشی موبایل انجام می شود.

تنظیم ساعت و تاریخ ساعت های دیجیتال اذانگو

ساعت اذان گوی اندروید (تنظیم با گوشی)

دانلود دفترچه و کتابچه راهنمای ساعت دیجیتال مسجد

خدمات پس از فروش و گارانتی ساعت اذانگو مسجد

برای استفاده از خدمات پس افروش محصولات شامل گارانتی و حتی بدون گارانتی باید فرم خدمات پس از فروش تکمیل نمایید. برای تکمیل فرم خدمات پس از فروش اینجا کلیک نمایید.

دقت کنید مجموعه سیب سیاه فقط قادر به ارائه خدمات برای محصولات تولیدی توسط این مجموعه است. دستگاههایی که با برند سیب سیاه، فن گستران، ایفا الکترونیک و کوثر اصفهان تولید شده اند توسط ما قابل تعمیر هستند و مابقی برندها توسط این مجموعه قابل تعمیر و بررسی نیستند لذا خواهشمند است برای تعمیر و تنظیم مارکهای متفرقه تماس نگیرید.

ساعت و تقویم دیجیتال اماکن مذهبی

1 دیدگاه در “نحوه تنظیم ساعت دیجیتال مساجد

  1. ابوالفضل صفائی گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاعت کاملی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *