اخبار و مقالات

بررسی انواع ساعت دیجیتال دیواری برای استخر [ضدآب]

ساعت دیجیتال استخری

بررسی انواع ساعت دیجیتال دیواری برای استخر

ساعت دیجیتال استخری که معمولا در استخر و یا اماکن مرطوب نصب میشوند با نمایشگرهایی که در اماکن معمولی نصب میشوند چند فرق اساسی دارند:

  • باید در مقابل رطوبت مقاوم باشند
  • باید در مقابل گاز کلر و خوردگی آن مقاون باشند

برخی ساز ساعت های دیجیتال معمولی به علت ساختاری که دارند نمیتوان در استخر و اماکن مرطوب نصب کرد چون ممکن است سریعا در برابر رطوبت و گاز کلر خراب شوند و از بین بروند.

اگر یک نمایشگر حرفه ای و تمام عیار برای نصب در استخر میخواهید که اماکن نمایش ساعت، تاریخ، دمای محیط، دمای آب و رطوبت محیط را داشته باشد ما نمایشگر P45 را به شما پیشنهاد میکنیم.

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال استنخری po45

برای مشاهده همه محصولات ساعت دیجیتال استخری اینجا کلیک کنید

اگر دنبال یک نمایشگر دیجیتال حرفه ای برای استخر یا مجموعه ورزشی میگردی نمایشگر دیجیتال PO45 انتظارت رو برآورده میکنه! این نمایشگر با قابلیت نمایش ساعت دیجیتال و تاریخ و همچنین اندازه گیری و نمایش مقادیر دمای هوای محیط استخر، دمای آب حوضچه استخر و همچنین میزان رطوبت محیط بهترین انتخاب برای استخرها می باشد. این نمایشگر ایرانی و یکی از محصولات برند سیب سیاه است که دارای یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

درج نام و لوگو مجموعه

بالای این نمایشگر یک فضا برای درج نام و لوگو مجموعه در نظر گرفته شده است که به صورت رایگان درج می شود.

قابلیت آلارم پایان سانس استخر

یکی از امکانات مهم این نمایشگر آلارم پایان سانس است. شما میتوانید تا ده آلارم در روز به عنوان پایان سانس برای این نمایشگر تعریف نمایید. رله خروجی کنار این نمایشگر را میتوانید به زنگ اخبار یا آزیر متصل نمایید تا در زمان مشخص شده به عنوان اعلام پایان سانس به افراد حاضر در استخر گوشزد گردد.

قابلیت کالیبره

از امکانات این نمایشگر میتوان به امکان کالیبره دماسنج و رطوبت سنج اشاره نمود. در صورت داشتن هر گونه تلرانس با کالیبره میزان آن را اصلاح نمود.

ست پوینت

با قابلیت ست پوینت میتوان مقدار دما و رطوبت محیط را تحت نظر داشت. در واقع با این قابلیت کاربر یک بازه دما و رطوبت برای نمایشگر تعریف میکند که در صورت عبور از حد مجاز نمایشگر اخطار میدهد.

نفوذ پزیری و IP

این نمایشگر مناسب شرایط جوی استخر و اماکن مرطوب سرپوشیده با IP55 طراحی گردیده است و بوردهای PCB ان به جهت جلوگیری از خوردگی توسط گاز کلر عایق پاشی گردیده است. این موارد همه باعث طول عمر دستگاه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *