اخبار و مقالات

لخخلمث یا لخخ چیست؟

لخخلمث یا لخخ چیست؟

لخخلمث یا لخخ چیست؟

شاید شما نیز با جست و جوی کلمه پربازدید لخخلمث یا لخخ به این صفحه مراجعه نموده اید. اما درباره این کلمه رازهایی است که حتما نمی دانید. مثلا چرا این کلمه جزو کلمات پربازدید گوگل است؟ یا اینکه چگونه برخی از این کلمه بهترین استفاده را می کنند؟

نحوه به وجود آمدن لخخلمث یا لخخ

اگر کیبوردتان روی حالت فارسی باشد و به اشتباه و بدون آنکه به مانیتور نگاه کنید بخواهید کلمه google را جست و جو کنید بدون شک خواهید نوشت: «لخخلمث و یا به صورت مخفف لخخ». ایرانی ها و در کل کشورهایی که زبان فارسی استفاده می کنند معمولا زیاد با این اشتباه برخرود خواهند کرد.

راه حل گوگل

آنقدر این کلمه در گوگل به اشتباه تایپ شده است که دیگر گوگل می داند که کاربران فارسی زبا مکررا کلمه google را اشتباه تایپ می کنند. همین امر موجب شده تا با جست و جوی لخخ لخخلمث در گوگل در نتیجه اول مرورگر گوگل را ببنید.

کسب درآمد با لخخ و لخخلمث

برخی از وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا که دنبال کلمات پربازدید و انتقال بازدید کنندگاه به لینک وبسایت خود هستند فرصت را غنیمت شمرده و بازدید کنندگان را به سمت وبسایت خود سرازیر کرده اند. همچنینی با قرار دادن تبلیغات این صفحات کسب درآمد نیز می کند. بدین ترتیب برخی با تایپ اشتباه لخخلمث و لخخ برخی دیگر را ثروتمند می سازند.

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که با جست و جوی کلمه اشتباهی کنجکاو شده اید در مورد این کلمه بیشتر بدانید، حالا خواهید دانست که حتی با جست و جوی اشتباهی چیزی از دست نداده اید.

 

 

 

نوشته شده در واحد تولید محتوای سیب سیاه

هر گونه کپی برداری ممنوع است و پیگرد دارد.

1 دیدگاه در “لخخلمث یا لخخ چیست؟

  1. ahz_785 گفت:

    چقدر قوی بود مخصوصا آخرش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *